Włoskie media podają, że Expo 2015 w Mediolanie odwiedziło ok. 21 milionów osób, w tym sześć i pół miliona cudzoziemców.
Ale oprócz frekwencji ciekawe jest podsumowanie opinii odwiedzających. Portal cultora.it podaje dane statystyczne z najpopularniejszych social networks: rankingi, komentarze, zdjęcia, liczbę kliknięć i polubień...
I tak, na przykład, okazuje się min., że:
- najwięcej selfie wykonano na tle symbolu Milano Expo - Albero della Vita (Drzewa Życia);
- pawilon najczęściej fotografowany: Chiny, następnie Brazylia i Wielka Brytania (ten ostatni nagrodzony Premio Internazionale per le architetture di Expo Milano 2015)
struktura przedstawiająca budowę plastra pszczelego - Wielka Brytania |
- żywność najczęściej fotografowana: Croco Burger i Zebra Burger z Zimbabwe, oraz frytki holenderskie i belgijskie
- najwięcej napisów pozostawiono "wyrzeźbionych" na ściankach pawilonu japońskiego, przed którym niekończące się kolejki były prawdziwym testem na cierpliwość turystów.
fot. meltybuzz.it |
fot. pontilenews.it |
Natomiast moim osobistym podsumowaniem niech będzie porównanie zdjęć przed polskim pawilonem z czerwca i października:
pawilon polski - czerwiec 2015 |
przed polskim pawilonem - październik 2015 |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz