W światowym
rankingu Country Brand Index 2012-2013,
wskazującego kraje o
najlepszej marce i analizującego w tysiącach sondaży kategorie: jakość życia, usług,
bezpieczeństwa, ochrony środowiska, a także zatrudnienie, przemysł, system prawny, sytuację polityczną, ekonomiczną
i kulturalną państw, pozycja marki „Italia”
spadła z roku na rok aż o 5 miejsc: z 10-ej na 15-ą pozycję!
Jednym
słowem, według obserwatorów i opinion leaders Włochy nie są już krajem, w którym opłacałoby się żyć
i inwestować.
Jeśli dotychczas
Włochy były ikoną „piękna natury, kultury, architektury, smaku, mody...” włoscy
specjaliści od marketingu i promocji mają teraz dużo do zrobienia, żeby nie pozostały
po nich tylko oklepane banały, które być może „działają” automatycznie na turystów, ale już nie na
inwestorów.
To prawda....
OdpowiedzUsuńoj tak
OdpowiedzUsuń