W okresie dotkliwego kryzysu ekonomicznego i politycznego, reklamodawcy wciąż stawiają na niepoprawny optymizm i przesłodzoną świąteczną atmosferę, której nie tylko brakuje małym dzieciom, ale i przygnębionym na co dzień dorosłym.
Jakoś nie przeszkadzają co roku powtarzające się schematy, nasze wyobrażenia o świętach są prawie zawsze takie same, i tego właśnie oczekujemy od producentów...
Jakoś nie przeszkadzają co roku powtarzające się schematy, nasze wyobrażenia o świętach są prawie zawsze takie same, i tego właśnie oczekujemy od producentów...
całkiem niezłe ... u nas w tym roku raczej bez rewelacji chociaż niektóre wróżniają się na tle reszty (głównie ciekawym pomysłem na motyw muzyczny) - carrefour z kolędą graną na czytnikach kodów kreskowych w kasach i upc "dzyń"
OdpowiedzUsuńO! to mi się podoba :)
Usuń