Opinie o blogu - zapraszam na wasze komentarze i uwagi

Jestem Ania i odkąd przyjechałam do Włoszech czytam Twojego bloga./.../
Anna Męcnarowska


/.../ chciałbym przekazać ukłony i podziękowania za informacje,  dzięki którym ( pani blog ) kolejne wakacje we Włoszech były fantastyczne./.../
Krzysztof Gorzkowski

Wspaniały blog! bardzo lubię czytać Twoje artykuły! Czyta się przyjemnie, ciekawie i dobrze się bawię :) Dziękuję
Palarnie kawy w Polsce

Dzień dobry,
Ciekawy blog.
Fajnie się czyta. Znam doskonale Włochy ale zawsze chętnie tu zaglądam i znajdę coś ciekawego.
Pozdrawiam
Andrzej

/.../ blog włoskiCafe wspaniały najlepszy jaki znam o Italii. Gratulacje dla właścicielki bloga.
Anonimowy

W imieniu EF Education First chciałabym Ci serdecznie pogratulować. Po przeprowadzeniu wnikliwej analizy wszystkich blogów językowych w Polsce, wyłoniliśmy najbardziej merytoryczne, najbardziej lubiane i ogólnie NAJLEPSZE blogi językowe w naszym kraju. Mam przyjemność Cię poinformować, że Twój blog http://www.wloskicafe.blogspot.com/ znalazł się wśród nich. Wyniki możesz sprawdzić tutaj: http://www.ef.pl/blog/language/najlepsze-blogi-jezykowe-w-polsce/ /.../ Spędziłam sporo czasu na Twoim blogu, przeglądając starsze posty, zaczytując się w artykułach i odnajdując kolejne ciekawostki językowe. I naprawdę jestem pełna podziwu dla Twojej pasji. /.../
Katarzyna Kuśmider 


Pięknie napisany artykuł, gratulujemy ogromnej wiedzy. 
Zawsze ciekawiły nas losy polaków w Italii, jest ich stosunkowo o wiele mniej niż w innych krajach EU. 
Pozdrawiamy 
Havana pl

Super, że na Twoim blogu jest tyle przydatnych informacji. Jadę w sierpniu do Italii i zbieram dane odnośnie życia codziennego. :-)
GlobalEdu

/.../ Czytam Pani bloga i bardzo go cenię /.../
Magda

Dzień Dobry,
wspaniały blog, pełen użytecznych wskazówek! Bardzo cieszę się, że na niego trafiłam. /.../
Kamila Niekraszewicz

/.../ Fajny blog, lubię tu zaglądać :)
Pozdrawiam
Dorota.

/.../super stronka
Dorota

Uczę się włoskiego od 3 lat i żałuję, że dopiero teraz trafiłam na Pani bloga, na pewno przydalby mi się do napisania pracy licencjackiej /.../ Z niecierpliwością czekam na nastepne posty językowe! ;o)
Anonimowy

Pierwsze słowo jakie przychodzi mi do głowy myśląc o WłoskiCafe to profesjonalizm. Agnieszka prowadzi blog naprawdę na wysokim poziomie więc odwiedzam go z przyjemnością. Mieszka we Włoszech od ponad 20 lat pisząc o włoskiej kulturze, ciekawych miejscach,  przekazując najświeższe informacje i ciekawostki prosto z Włoch. Współtwórczyni portalu polacywewloszech.com
Obsewatore.eu

/.../Super, że istnieje ten blog i można się z niego tyle dowiedzieć na temat ukochanych Włoch :) 
Alicja Dobry

ależ Ci dziękuję za ten artykuł!! Śledzę twojego bloga już od dawna, czytam zawsze, jednak nigdy nie komentuję, ale dziś muszę, bo dzięki Tobie zarezerwowałam pokoje w super lokalizacji i cenie na nasz trip do Italii!! ...
à la Gosia

Nie mam zdolności językowych, ale nauka języka włoskiego jest moim celem do zrealizowania. jestem zmotywowana, a dodatkowo motywuję się czytaniem Twojego bloga:)
nauka włoskiego

ja już realizuję swoje marzenie -nauka j włoskiego- i żałuję ,że tak późno .Dziękuję za ten blog,bardzo mi pomaga w nauce poruszasz tutaj ciekawe tematy i odkąd odkryłam tego bloga zaglądam tu kiedy tylko mogę
Anonimowy


Wpadłam przez przypadek na Twojego bloga i w przeciągu godziny dowiedziałam się o Włoszech więcej niż przez dwa lata nauki na lektoracie. /.../
Iwona

/.../W ogóle bardzo ciekawy blog, podoba mi się. Będę tu częściej i zapraszam czasem do mnie:)
alessandra

Super blog! :D Uwielbiam wszystko, co wiąże się z Włochami, więc zaglądać będę tutaj pewnie bardzo często :)
Alicja Dobry

Ooo dziękuję warto zaglądać na tego bloga:) wiele przydatnych informacji znalazłam, które z pewnością spożytkuje podczas tegorocznych wakacji we Włoszech.
Wakacje we Włoszech

/.../Przeglądam różne blogi o Włoszech, ale ten jest chyba najfajniejszy./..../
Anonimowy

/.../Poza tym cały blog jest dla mnie wspaniałym miejscem, wprawdzie odnalazłam go niedawno, ale 'aż mi się oczy zaświeciły!' i już nadrabiam zaległości :)
Pozdrawiam, Ola 


/.../ Blog bardzo interesujący - czytam i się zachwycam. 
Pozdrawiam. Renee

Interesuje się kulturą i językiem włoskim, dlatego z przyjemnością czytam takie artykuły na temat ciekawostek języka włoskiego.
Nauka włoskiego

Bardzo podoba mi się u Ciebie ta lekcja języka włoskiego, krótka, rzeczowa i do szybkiego zapamiętania. Proszę o więcej :-)
mojewłoskieimpresje

Witam! od pewnego czasu czytam Pani bloga i jestem nim zachwycona, tyle cennych informacji zawiera /.../
Ewa

/.../Pani blog to dla mnie rzetelne źródło informacji, tradycji Włoch i chętnie przekazywałabym je szerzej moim Klientom.
Ewa Marszałek - Restauracja włoska "La Strada"

/.../ Pani strona napisana prosto, a zarazem nietuzinkowo powoduje, że można się poczuć niemal w środku Włoch, tak bardzo jest  klimatyczna.Dziękuję za takie dobre odczucia.
Laura

/.../ Podróż do Włoszech planuje na wiosnę, ale dzięki Twojemu blogowi już dziś jestem bliżej Włoch.
Wyjazdy Językowe

/.../ im dłużej przeglądam Twojego bloga tym bardziej zakochuję się we Włoszech :)
Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, muszę tu wrócić! :D
Adrianna

/.../ Zawsze znajdę tu coś ciekawego. Świetny blog ;)
Saluti ;)
Giusta

/.../Przy okazji: świetny blog z masą interesujących i przydatnych informacji. 
 pozdrawiamy serdecznie :)
CampingMania.pl

/.../Dziękuje Agnieszko za twojego bloga i ciekawe informacje o Italii, lubię tu do Ciebie zaglądać. Pozdrawiam z Veneto. 
Bożena

Świetny blog.Super ciekawostki.Pozdrawiam serdecznie.
Agnieszka Wawrzycka

/.../Bardzo ciekawy blog i mnóstwo informacji. Dziękuję. 
Oliviel

/.../pozdrawiam serdecznie i chce podkreslić, że blog ten uwielbiam jest o niebo ciekawszy niż polska dostępna prasa:)
Olga

Znalazłam Pani blog przez przypadek i muszę przyznać jest bardzo interesujący, a jest takich mało./.../
Patrycja

Gratuluje.
Bardzo fajna stronka .Szukam pracy we włoszech i trafilam na nią przypadkiem. 
Pozdrawiam Magda 

muszę przyznać, że prowadzi Pani blog z rozmachem :)  /.../
Adrian Mroczek

Gratuluje wspanialego bloga. Bardzo chetnie polece go u mnie /.../
PassaParola.pl 

/.../Świetny masz ten blog ! 
Pietrucha

Wspaniale, cieszę się, że tu trafiłam. Mieszkam w Polsce,ale kocham Italię, oglądam włoską telewizję i pielęgnuję język włoski na Roztoczu.
Na pewno będę tu zaglądać, pozdrawiam, Krystyna

Ciesze sie,ze znalazlam Pani blog.Szukalam takiego bloga juz od dawna. Mieszkam w Kalabrii,Capo Vaticano od ok 5 lat/.../Z przyjemnoscia bede sledzic Pani blog./.../
Ela

Dzien dobry Pani. Widzac ,ze pani prowadzi bardzo interesujacy blog i jest swietnie zorientowana co sie dzieje we Wloszech /.../
M. Bukowska

Witam!
Gratuluje swietnej i praktycznej strony n.t. zycia we Wloszech.
Pozdrawiam,
Artur 

Witam uprzejmie,
szukając informacji o rynku pracy we Włoszech znalazłem Pani blog. Muszę przyznać, że jest on ciekawy i można znaleźć w nim dużo przydatnych, oraz co ważne aktualnych informacji./.../
Filip Lubisz

Witam,
Trafilam na Pani blog przypadkiem. Jaka to skarbnica wiedzy!!/.../
Monika

Arcyciekawy blog i bodaj najpiękniejszym kraju Europy.
Gratuluję i pozdrawiam! :)
Artur

Zaledwie nieco ponad rok temu Agnieszka Gorzkowska, tłumaczka, nauczycielka,  mama dwójki nastolatków, znana wileu z was  jako autorka rubryki „Włoski na wesoło” w „Naszym Świecie”  założyła swój blog wloskicafe (http://wloskicafe.blogspot.it). Nasza polska super blogerka, mieszkająca od lat w Como,  w nietuzinkowy sposób  przedstawia ciekawostki z życia Włochów, ich kultury i języka.
Czytaj także: Świat według Agnieszki Gorzkowskiej – wywiad z autorką bloga włoskicafe.

Blog Agnieszki został zgłoszony przez przez czytelników do międzynarodowego i prestiżowego konkursu  The Top 100 Language Lovers 2012 competition w kategorii Language Learning Blogs, zorganizowanego przez portale bab.la link i Lexiophiles link, którego celem jest wyłonienie 100 najlepszych językowych blogów: link.

Poprzez  bezpośrednie głosowanie, które odbędzie się w dniach od 15 do 28 maja na nominowane blogi i strony językowe czytelnicy wyłonią laureatów – najlepsze blogi poświęcone językowi lub językom. Konkurencja jest bardzo duża, jak podają organizatorzy, w zeszłym roku oddano ponad 45 tys. głosów.

Redakcja „Naszego Świata” od samego początku kibicuje wszystkim działaniom pisarskim Agnieszki Gorzkowskiej i gorąco zachęcamy wszystkich Polaków, miłośników języka włoskiego, aby głosowali na wloskicafe.blogspot.com!

Wkrótce podamy w jaki sposób będzie można oddać głos!
Danuta Wojtaszczyk www.naszswiat.net

Dear Agnieszka,
The Top 100 Language Lovers 2012 competition hosted by the bab.la language portal and the Lexiophiles language blog has just started and your blog “włoskicafe” (http://wloskicafe.blogspot.
com/)has been nominated. Congratulations! /.../

/.../ Ma Pani piekny, urozmaicony i bardzo interesujacy blog! Napewno bede tu wracac!
Pozdrawiam - Danka 

/.../ Bardzo ciekawe Twoje dywagacje na temat języka włoskiego. /.../
Renata Suchodolska

Pani Agnieszko
/.../właścicie najpierw chciałam podziękować za Pani teksty "ciekawoski językowe" które są świetną formą nauki języka dla osób które jak ja uczą się same języka /.../
Ewa Zielińska

Witamy serdecznie,
bardzo ciekawy blog- odkryty przez nas dopiero kilka dni temu i od tego czasu gruntownie zgłębiany :)
Pozdrawiamy!- jeszcze z Polski
"km"

Szanowna Pani Agnieszko,
od jakiegoś czasu śledzę z wielką uwagą Pani bloga. Gratulacje - wspaniały
pomysł i ciekawa realizacja! Z uwagi na różnorodność poruszanych zagadnień
blogiem absolutnie nie można się znudzić, a napisane sprawnie i rzeczowo
posty pozwalają na lekturę na bieżąco (wystarczy parę chwil, żeby się czegoś
ciekawego dowiedzieć)./.../

Katarzyna Liaci - Włoski Klucz (Scuola Italiana di Cultura) - www.wloskiklucz.com

Witam. Z niezmierną ciekawością i przyjemnością śledzę Pani bloga. Pozdrawiam serdecznie
"la bionda"

Gratuluję bloga./.../
Jacek Tacik - Italianofiction.pl 

Od siedmiu lat jestem we wloszech i dopiero dzis odkrylem twoja strone (wloskicafe), Zostane jej przegladaczem. Pozdrawiam ;)
Bogusław Węglarz

/.../ bedzie mi bardzo milo pania poznac,czytam duzo pani artykulow ,sa bardzo interesujace.
Stanislawa Branchi

Bardzo fajny Blog,..pozdrawiam :)
Andreas Pawlowski

/.../Link do Pani bloga dodałam na naszej stronie, ponieważ sądzę, że nasi czytelnicy także u Pani znajdą całe mnóstwo interesujących tekstów i informacji dotyczących Włoch, życia, kultury włoskiej. /.../

Twoj blog jest rewelacyjny i wciagajacy do tego stopnia, ze w zaden sposob nie mozna sie od niego oderwac. Czytam, czytam i chce jeszcze wiecej! Kopalnia wiedzy dla kazdego milosnika Wloch lub Italianisty. Pozdrawiam z niedalekiej Toskanii. Aleksandra Seghi Moja Toskania www.aleksandraseghi.blogspot.com/

Bardzo ciekawy blog /.../
Redakcja  www.wlochy.edu.pl  

zerknelam na twoj blog  - b.fajny./.../

blog-suuuuuuuuuuper! Swietnie urządziłaś ten swój blog. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. I nazwe super wymyśliłaś. /.../

3 komentarze:

  1. Witaj Agnieszko
    Właśnie zagłosowałam na Twojego bloga, chociaż dopiero dzisiaj go odkryłam i przejrzałam pobieżnie. Ogólne wrażenie - interesujący:)
    Dołączam do fanów Twojej witryny, żeby na bieżąco śledzić Twoje wpisy. Od jakiegoś czasu robię wypady do Włoch, o których piszę na moim blogu, więc moje zainteresowanie będzie jakby podwójne, ze względu na temat.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawie i interesująco :-)
    Piszesz z głową... na pewno tu wrócę.

    Pozdrawiam, zajrzyj i skomentuj:
    www.opoplus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie napisane, będę tu zaglądać..

    pozdrawiam

    zajrzyj do mnie: http://marzenia2.blog.pl/2015/09/08/dopiero-zaczynam/

    OdpowiedzUsuń