4 sierpnia 2014

Wakacje gratis dla "social" podróżników

Social travellers, czyli social podróżnicy to turyści, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami z podróży na portalach internetowych.




Dzięki nowej platformie Freeppie, utworzonej przez trzech młodych przedsiębiorców z Florencji, social podróżnicy, którzy publikują online swoje wrażenia z pobytu w hotelach, hostelach, restauracjach, barach, itp, gdy uzbierają odpowiednią ilość punktów mogą skorzystać z darmowych lub zniżkowych ofert umieszczonych na portalu. 

Na ofertę składają się niezarezerwowane dotąd pokoje lub stoliki w restauracjach (coś w rodzaju "last minute"), które właściciele oddają do dyspozycji w zamian za recenzje ze zdjęciami na portalu (czyli reklamę).

Recenzje muszą być publikowane w sieci social, np. na Facebooku, w chwili korzystania z nich, czyli tzw. instant review.

Inicjatywa zdobywa coraz większą popularność, zarówno u operatorów turystycznych, hotelarzy, restauratorów, którzy nie muszą inwestować pieniędzy za "zaistnienie" w sieci,  jak i u użytkowników (szczególnie młodych). 

I tak w krótkim czasie toskański Freeppie stał się realną konkurencją dla kolosów takich jak Tripadvisor czy Groupon. 




2 komentarze: