6 kwietnia 2012

Rusza nowa kolej dużej prędkości we Włoszech


Foto:ferpress.it
Zaraz po Wielkanocy ruszy ITALO, włoski pociąg nowej generacji spółki Luca Cordero di Montezemolo i Diego della Valle, jeżdżący na trasie  Torino, Milano, Venezia, Padova, Bologna, Firenze, Roma, Napoli, Salerno.


Trasa Mediolan – Rzym (z postojem w Bolonii i Florencji) będzie trwała 3 i pół godziny.


Spółka planuje 50 przejazdów dziennie pociągów wyposażonych w bezpłatne wi-fi i Umts, telewizję satelitarną, salę kinową (wybór filmów produkcji Medusa) i inne komfortowe usługi. 
Każdy konwój ma przewozić 450 pasażerów w trzech klasach: ekonomicznej, klasie pierwszej (z videonadzorowaniem bagażu) i super luksusowej Class (z serwowanymi posiłkami firmy Eataly).


Bilety w cenie konkurencyjnej w stosunku do Trenitalia. http://www.italotreno.it

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. skasowałam poprzezdni komentarz dot. sugerowanych cen biletów, bo zauwazyłam link gdzie, jak wydawało mi sie bedzie odpowiedź na moje pytanie. Niestety nic tam nie znalazłam, a to ci niespodzianka :)
    Mam dziwne wrażenie, że nie mozna oczekiwać niższej ceny biletu w stos. do konkurencyjnego treniit., wszakże będzie to "szybka kolej". Czas i jakość mają swoją cenę,więc będą wyższe... to tylko kwestia czasu. Wystarczy spojrzeć na cennik biletów TGV.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, jestem na urlopie, postaram sie o wiecej informacji jak wroce do domu, pozdrawiam Agnieszka

      Usuń